Suggesties en klachten

Suggesties

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per email. Aircoshop verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.

Klachten

Bij Aircoshop draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met een product en/of onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. U krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.

Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan de Manager Klantenservice. Dit kan uitsluitend schriftelijk:

Aircoshop.nl
t.a.v. Dhr. H.J. Pit
Mors 11C
7151 MX Eibergen

Ook dan krijgt u binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »